مشاوره سئو تکنیکال

مشاوره سئو تکنیکال

امروزه با رشد کسب‌وکارهای آنلاین، اهمیت سئو و سایر روش‌های بازاریابی دیجیتال نیز افزایش یافته است. دریافت مشاوره حرفه ای سئو برای هر کسب و کاری که در فضای مجازی راه اندازی شده است، ضروری می باشد. در این مقاله به بررسی مشاوره سئو تکنیکال می پردازیم، تا پایان با ما همراه باشید.

 

 

مشاوره سئو تکنیکال چیست؟

اول از همه، قبل از اینکه وارد مبحث مشاوره سئو تکنیکال شویم به توضیح مشاوره بهینه سازی می پردازیم.مشاور بهینه سازی موتور جستجو در واقع یک متخصص سئو است که در زمینه سئو و خدمات مدیریت پروژه و ابزارهای سئو و انواع سئو، تحلیل کمپین های سئو و نظارت بر پروژه های سئو تخصص دارد.مشاور سئو شخصی است که مجموعه ای از مهارت های تخصصی در صنعت بازاریابی دیجیتال دارد.

سئو یک فرآیند مستمر و مدون است که توسط کارشناس سئو در سایت انجام می شود تا ترافیک مناسب در زمان مناسب و با کاربر مناسب وارد سایت شود تا اقداماتی مانند خرید، دانلود و … در سایت رخ دهد.کسی که می تواند به سرعت بخشیدن به روند سایت کمک کند یک مشاور سئو است.

مشاوره سئو تکنیکال
مشاوره سئو تکنیکال کیست؟

مشاوره سئو تکنیکال کیست؟

در واقع مشاور سئو فردی است که متخصص سئو است و دارای نمونه کارها، تجربه غنی و تجربه گران قیمت است که می تواند با تجزیه و تحلیل کسب و کار شما، کسب و کار شما را برای رسیدن به ترافیک ارگانیک بالا و در نهایت فروش بیشتر راهنمایی کند. . توضیحات بالا تعریف کاملی از مشاوره سئو تکنیکال می باشد.

یک کارشناس سئو که می خواهد در زمینه مشاوره سئو تکنیکال به شما مشاوره اصولی بدهد تا بر اساس فاکتورهای خاص گوگل رتبه های بهینه کسب کنید، فردی است که سال ها مهارت و تجربه در این زمینه دارد! در گذشته یکی از گفته های رایج مشاوران در این زمینه این بود که باید بک لینک بخرید!

این عبارت آنقدر رایج بود که افراد دیگر فکر می کردند سئو به معنای خرید بک لینک است! این روزها گفته می شود مشاور بازاریابی موتورهای جستجو می تواند کلمات کلیدی مفیدی را برای هر کسب و کاری متناسب با نوع مخاطب پیدا کند و عملیات لازم برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل اعم از سئو داخلی و خارجی را با کد انجام دهد. با HTML و بهینه سازی سایت آشنا بوده و از مفاهیمی در این زمینه استفاده کرده است.

Technical SEO refers to the process of optimizing your website for the crawling and indexing phase. With technical SEO, you can help search engines access, crawl, interpret and index your website without any problems.

مشاوره سئو تکنیکال و افزایش آگاهی از برند

اولین مزیتی که یک مشاور سئو می تواند برای یک کسب و کار به دست آورد، افزایش آگاهی از برند است. گاهی اوقات این تصور غلط وجود دارد که قرار گرفتن در بالای رتبه بندی موتورهای جستجو مهر تاییدی برای یک برند است. در حالی که می دانیم همیشه اینطور نیست، بسیاری از جستجوگران رتبه های بالا را به عنوان تایید برند تفسیر می کنند. کلمات کلیدی معمولاً افرادی را جذب می کنند که قبلاً نام شرکت شما را شنیده اند. سئو فقط محافظت از برند شما نیست. همچنین می تواند دید کسب و کار شما را افزایش دهد.

 

مشاوره سئو و افزایش ترافیک موثر و هدفمند

فقط داشتن یک وب سایت کافی نیست. مثل باز کردن یک تجارت در جاده ای با کمترین ترافیک و انتظار از مردم برای «پیدا کردن شما». سئوی عالی می تواند ترافیک هدفمند و مرتبط را به وب سایت شما هدایت کند.

این هدف استراتژی سئو برای ایجاد مخاطب و مشتریان جدید است. افرادی که در غیر این صورت هرگز وجود شما را نمی دانستند. سئوکاران باتجربه و متخصصان سئو نه تنها برای درک محصولات، خدمات و اهداف تجاری شما، بلکه همچنین نیازهای مخاطبانی را که سعی در رسیدن به آنها دارید، صرف می کنند.

در حالی که ترافیک تنها بخشی از معادله فروش و رشد است، نقش مهمی ایفا می کند. بسیاری از صاحبان سایت نیاز به تجزیه و تحلیل ترافیک دارند. به‌روزرسانی منظم یک مدیر یا مشتری در مورد بازدیدهایشان و کمک به آنها برای درک نقش آن در موفقیت کلی فروش و بازاریابی می‌تواند دشوار باشد، اما غیرممکن نیست.

Google Analytics و Data Studio ابزارهای خوبی هستند که می توانند به شما در پیگیری موفقیت کمپین های سئو کمک کنند. هرگز بیش از هفت KPI را گزارش ندهید – اگر بیشتر از آن باشد، نادیده گرفته خواهند شد.

 

مشاور سئو تکنیکال و بازگشت سرمایه

شرکت هایی که در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند، خواهان بازگشت سرمایه هستند. اگر نتوانند بازگشت سرمایه خود را ببینند یا تأیید کنند، سرمایه گذاری را متوقف می کنند. هر کسب و کاری مجموعه ای از اهداف خاص خود را دارد و تمام فعالیت های سئو باید با آن ها هماهنگ باشد.

برخی از اهدافی که معمولاً توسط همه مشاغل برآورده می شود، فروش و ارتقاء هستند. اینکه بتوانید نشان دهید که تلاش های سئوی شما در این امر نقش داشته است نیاز به پیگیری مناسب دارد. باز هم گوگل آنالیتیکس می تواند ابزاری عالی برای این کار باشد. با استفاده از تابع “اهداف”، می توانید تاثیر تلاش های خود را اندازه گیری کنید و سپس یافته های خود را با استفاده از Data Studio گزارش دهید. هدف از سئو فقط ایجاد ترافیک نیست.

برای هدایت ترافیک هدفمند کار می کند. سئو می تواند مزایای بسیاری را برای صاحبان سایت و سازمان ها فراهم کند. جستجو یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی است که امروزه می‌توانید از آن استفاده کنید، از ایجاد سر و صدا بیشتر در اطراف برند خود و افزایش دید آنلاین تا افزایش ترافیک و تبدیل. با تلاش برای اهداف فوق، می توانید ارزش خود را ثابت کنید و به کسانی که با آنها کار می کنید (و برای آنها) کمک کنید تا قدرت جستجو را درک کنند.

مشاوره سئو تکنیکال
آیا به مشاوره سئو تکنیکال نیاز داریم؟

آیا به مشاوره سئو نیاز دارید؟

شما یک کسب و کار آنلاین دارید و مانند رقبای خود رتبه پایینی در موتورهای جستجو و گوگل دارید. با این تفاوت که خدماتی که به مشتری ارائه می دهید نسبت به رقبا کیفیت بهتر و بهتری دارد. و شما می خواهید از فضای آنلاین موجود حق کسب و کار خود را بدست آورید، در این صورت به یک مشاوره سئو تکنیکال نیاز دارید تا شما و کسب و کارتان را با آخرین استانداردهای دنیای سئو و بهینه سازی سایت به روز کند.

 

خدمات مشاوره سئو و چه انتظاراتی از مشاور SEO داشته باشیم؟

مشاوره سئو خدمات سئو را ارائه نمی دهد، بلکه نکات لازم برای کسب رتبه خوب در موتورهای جستجو مانند گوگل را به شخص و کسب و کار متقاضی ارائه می دهد. این خدمات می تواند به شرح زیر باشد:

  • مشاوره فنی سئو در مورد اینکه آیا سایت معماری مناسبی برای فرآیند سئو دارد یا خیر
  • مشاوره سئو در مورد انتخاب هاست و سرویس میزبانی سریع برای سایتی که زمان خرابی کمتری دارد
  • مشاوره سئو کلمات کلیدی کسب و کار خود را انتخاب کنید
  • مشاوره سئو برای تولید محتوای متنوع
  • سایت مشاوره سئو داخلی
  • سایت مشاوره سئو خارجی
  • توصیه های سئو برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت
  • مشاوره سئو و تحلیل سایت های رقبا
  • تجربه کاربری سایت مشاوره سئو
  • مشاوره سئو انجام بازاریابی ویدئویی
  • مشاوره سئو انجام بازاریابی محتوا

 

یک مشاور حرفه ای سئو چه کارهایی را انجام می دهد؟

به طور کلی شخصی که ما به عنوان و مسئول برنامه ریزی استراتژی های مرتبط می دانیم، مسئولیت اجرا، مدیریت کامل تمامی مراحل پروژه و … را بر عهده دارد. این وظایف معمولاً شامل وظایف مختلفی از جمله:

  • بازاریابی وب سایت
  • تجزیه و تحلیل وب سایت
  • برنامه ریزی استراتژی محتوا
  • لینک ها و استراتژی های کلمه کلیدی ایجاد کنید
  • و غیره

یک مشاوره سئو تکنیکال که ما در مورد آن صحبت می کنیم باید بتواند ترافیک ورودی یک سایت را از موتورهای جستجو مانند گوگل تا حد زیادی افزایش دهد. این امر باعث افزایش سود نهایی یک تجارت می شود.

کلام آخر

سعی کنید پول سئوی خود را بیهوده هدر ندهید! در عوض، می توانید با یک مشاوره سئو تکنیکال کار کنید تا تمام مسیرهای رسیدن به هدف خود را از قبل برنامه ریزی کرده و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. اگر شما هم تجربه یا سوالی در زمینه مشاوره سئو دارید، می توانید آن را در قسمت نظرات با ما و سایر مخاطبان در میان بگذارید. سپس اگر کسب و کار شما نیاز به مشاوره و بهینه سازی سئو دارد از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

شروع کار مشاور سئو چگونه است؟

یک تجارت باید حق انتشار و استفاده از محتوای تولید شده و تغییرات ایجاد شده را داشته باشد حتی در صورت فسخ قرارداد، این به حفظ حریم خصوصی شما به عنوان یک تجارت بهتر کمک می کند. از طرفی لازم است قبل از شروع به کار در مدت زمان معینی از تمامی دستاوردهای مشاور سئو مطلع شوید.

کلمات کلید مناسب کسب و کار در مشاوره سئو تکنیکال چطور انتخاب کنیم؟

اگر کسب و کاری دارید که فقط در زمینه نظافت منزل فعالیت می کند، ارتقای رتبه سایت خود با کلمه کلیدی نظافت کارخانه های صنعتی یا بازارهای تجاری برای شما فایده ای ندارد و منابع خود را هدر داده اید! پس در جلسه مشاوره سئو حتما از مشاور خود در این زمینه بپرسید که کدام کلمات کلیدی برای کسب و کار شما مناسب است تا برای ارتقای رتبه خود در این موارد برنامه ریزی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

هفده − 4 =

فهرست