ترفندهای توییتر

توییتر

نکات و ترفندهایی برای بهبود اکانت توییتر موضوعی است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی که امروزه در بین سیاستمداران محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، توییتر می باشد. اگر هر از چند گاهی به اخبار شبکه های ایرانی و خارجی نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که توییت ها یا بهتر است بگوییم مطالبی که سیاستمداران در این شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارند مورد توجه شبکه های خبری قرار می گیرد.

با نگاهی ساده به این موضوع متوجه می شوید که توییتر می تواند برگ برنده ای برای حضور بهتر در شبکه های اجتماعی و توسعه کسب و کار شما باشد. به محض اینکه توییت های این شبکه اجتماعی توجه بسیاری را به سمت اخبار جلب می کند، به این معنی است که هر روز سیل کاربران اینترنتی، حتی از روی کنجکاوی، حساب کاربری در توییتر ایجاد می کنند.

حال این بهترین موقعیت برای فروش کسب و کارتان نیست؟

آیا توییتر برای کسب و کار ما کاربرد دارد؟

ما اینجا هستیم تا به این سوالات پاسخ دهیم و در این راستا بهترین ترفندها، سناریوها و تکنیک های بهبود وضعیت اکانت توییتر و افزایش درآمد خود را از طریق این شبکه اجتماعی برای شما شرح دهیم.

توییتر چیست؟

شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک که در آن هر کسی می‌تواند یک حساب کاربری در دنیای کاربران ایجاد کند و داده‌ها و مطالب مختلفی را برای فالوورهای خود ارسال کند. مهمترین سیستم و کاربرد توییتر، توییت کردن یا ارسال مقاله با کمتر از ۲۸۰ کاراکتر است، البته ترفندهای توییتر اجازه ارسال بیش از ۲۸۰ کاراکتر را به شما نمی دهد و به همین دلیل در این مقاله سعی شده است که ترفندهایی را به شما آموزش دهیم. نظر برخی از کاربران در مورد این شبکه اجتماعی این است که توییتر زمان و انرژی زیادی می گیرد. این تکنیک های توییتر نه تنها عملکرد حساب توییتر شما را بهبود می بخشد، بلکه در زمان و انرژی نیز صرفه جویی می کند.

آموزش کار با توییتر

مرحله اول: پروفایل خود را انتخاب کنید

نام پروفایل خود را انتخاب کنید

به این ترتیب در توییتر قابل مشاهده خواهید بود، بنابراین یک حساب کاربری باز کنید و مراقب انتخاب های خود باشید! ما به شما توصیه می کنیم نام خود را کوتاه در نظر بگیرید تا به یاد ماندنی شود. (نام کاربری) توییتر Wix است – اما نیمی از نام‌ها ممکن است مانند @cupcakecrazy یا @JimDoe باشند. از حروف بزرگ برای برجسته کردن چشم استفاده کنید، اما بدانید که مردم می توانند از همه حروف کوچک نیز استفاده کنند و همچنان می توانند شما را دنبال کنند (و این چیز خوبی است).

بارگذاری تصاویر در توییتر

توییتر دو فضا برای تأثیرگذاری در اختیار شما قرار می دهد – کاور و پروفایل شما. هیچ چیز بدتر از دیدن حسابی نیست که هنوز تصویر تخم مرغ را برای تصویر خود دارد. برای جلوگیری از این امر، تصویر خود را اضافه کنید یا از لوگو برای تصویر خود استفاده کنید. در مورد عکس روی کاور شما، فضای خوبی برای نشان دادن خود یا کسب و کارتان است. برای اطلاعات مورد اندازه به دستورالعمل ها مراجعه کنید.

یک پالت رنگ برای اکانت توییتر خود انتخاب کنید

ضروریت در تنظیم نمایه خود در توییتر نیست، اما می تواند راهی عالی برای راه اندازی حساب کاربری خود و ایجاد رنگ کسب و کار خود باشد. فقط روی «ویرایش نمایه» کلیک کنید و روی دکمه «رنگ تم» در سمت چپ کلیک کنید. سپس می توانید رنگ های مختلف را انتخاب کنید یا با توجه به برند خود نمونه های مورد نظر را اضافه کنید.

بیو توییتر خود را تکمیل کنید

این بخش از نمایه به شما این امکان را می دهد که کمی در مورد خود به دیگران بگویید و وقتی می گوییم کمی به این معنی است که شما مجاز به نوشتن تنها ۱۶۰ حرف یا کاراکتر در آن هستید. در این بخش تمام عناصر با مهم ترین و جالب ترین جزئیات را بگنجانید. پس از اتمام، در صورت تمایل، تاریخ تولد (یا روز کاری) و همچنین مکان خود را وارد کنید.

توییتر
شما می توانید در توییتر با دنبال کردن حساب های دیگران، می توانید چیزهای زیادی بیاموزید

مرحله ۲: دنبال کردن افراد در توییتر

این قسمت به دو دلیل مهم است. اول، شما می توانید با دنبال کردن حساب های دیگران، می توانید چیزهای زیادی بیاموزید (در اینجا فقط در مورد افراد مشهور صحبت نمی کنیم). دو، برای اینکه دنبال شوید، باید دنبال کنید. این یک راه عالی برای اعلام حضور شما در توییتر است و به احتمال زیاد برخی از حساب‌هایی که به آنها علاقه نشان داده‌اید به شما پاسخ خواهند داد و شما را دنبال می‌کنند.

مرحله ۳: موضوع تولید محتوا در توییتر خود را پیدا کنید

در توییتر چه خواهید گفت؟ آیا از آن برای تبلیغ محصولات و خدمات خود یا توضیح اینکه چه چیزی بر برند شما تأثیر می گذارد استفاده خواهید کرد؟ این محتوا ممکن است در طول زمان تکامل یابد، اما تصمیم گیری در مورد آنچه در این کانال اجتماعی باید گفت یکی از اولین قدم های بزرگ است. برخی از آزمون‌ها و خطاها ممکن است مدتی طول بکشد تا مشخص شود چه چیزی مؤثرتر و کارآمدتر است، اما می‌تواند به ایجاد ایده‌های اساسی کمک کند.

فراموش نکنید که هنگام شروع توییت از گزینه Pinned tweet  استفاده کنید. در واقع به شما این امکان را می دهد که تصمیم بگیرید محبوب ترین توییت کدام است. بنابراین، وقتی از نمایه شما بازدید می کنند، ابتدا آن را می بینند و ایده خوبی از آنچه برای شما اتفاق می افتد، دریافت می کنند.

توییتر
توییتر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی که امروزه در بین سیاستمداران رواج پیدا کرده است.

مرحله ۴: در صفحه توییتر خود به هشتگ های پرطرفدار بپیوندید

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد توییتر وجود دارد این است که اگر می‌خواهید به مکالمه بپیوندید، مجبور نیستید پول خرج کنید. هر روز، هر ساعت، مردم در موضوعات محبوب شرکت می کنند – بنابراین شما هم نیز می توانید. این می تواند یک راه بسیار موثر برای معرفی برند خود در توییتر به افرادی باشد که ممکن است با آن ها تعامل نداشته باشید.

بسته به شغل خود، می توانید با ساختار مکان خود بازی کنید یا از جستجوهای پیشرفته توییتر استفاده کنید تا بفهمید کدام هشتگ ها بیشتر مرتبط هستند. اگر برند شما محصولاتی در سراسر کشور دارد، می‌توانید نام کشور خود را انتخاب کنید. اگر فقط به یک منطقه خدمت می کنید، می توانید آن جغرافیای خاص را تنظیم کنید. برای انجام این کار، به سادگی بر روی متن “ویرایش” در کنار هشتگ مورد علاقه خود در سمت راست نمایه خود کلیک کنید.

مرحله ۵: کانال توییتر خود را فعال نگه دارید

Maintenance Maintenance Maintenance. دادن یک برنامه توییت برای صحیح شروع کردن، شما را هدایت می کند. بخش دوم اما از طریق دیدن است. اگر مردم از نمایه شما بازدید کنند و ببینند که آخرین بار ۴ ماه پیش توییت کرده اید، ممکن است تصمیم بگیرند که شما را دنبال نکنند و بی تفاوت شوند.

برای خلاص شدن از شر آن، نیازی به ۲۰ بار توییت زدن در روز دارید – این دوز می تواند به اندازه یک بار در هفته موثر باشد، مطمئن شوید که به آن پایبند هستید. برای گرفتن بهترین نتیجه؟ ما به شما توصیه می کنیم حداقل هر دو روز یک بار توییت کنید و محتوای خود را تغییر دهید. از گذاشتن یک توییت خنده دار نترسید – عشق را در یتوییت ها پیدا خواهید کرد.

تنطیمات توییتر

یکسری از تنظیمات مهم در شبکه اجتماعی توییتر وجود دارد که   آنها را بررسی می کنیم. پس از ورود به تنظیمات توییتر، می توانید موارد موجود در آموزش زیر را ببینید و آنها را به دلخواه ویرایش کنید:

  • General> Verification: در این قسمت می توانید ساختار ورود دو مرحله ای را فعال کنید که پیشنهاد می کنیم این کار را انجام دهید تا اکانت توییتر خود را ایمن کنید و حساب خود را توسط هکرها ایمن کنید.
  • موبایل: در صورتی که گوشی هوشمند ندارید، با راه اندازی این قسمت می توانید اعلان ها را از طریق پیامک دریافت کنید.
  • اعلان‌ها: اگر اعلان‌های آزاردهنده زیادی دریافت می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را در اینجا فیلتر یا خاموش کنید.
  • اپلیکیشن ها: می توانید سرویس های مرتبط با اکانت توییتر خود را در اینجا مشاهده کنید و در صورتی که مواردی را نیاز ندارید در این قسمت حذف کنید.

محدودیت تعداد کاراکتر توییت

توییتر در سال ۲۰۰۶ راه اندازی شد. در آن زمان استفاده از پیامک هنوز رایج بود و با توجه به محدودیت پیامک که ۱۶۰ کاراکتر بود، توییتر تصمیم گرفت محدودیت ۱۴۰ کاراکتری را در نظر بگیرد، بنابراین در “درج نام مستعار و غیره”. ، مشکلی نخواهید داشت. این قانون همچنان به قوت خود باقی است. با این حال، مدیر عامل توییتر اعلام کرده است که قصد دارد این محدودیت را به ۲۸۰ کاراکتر تغییر دهد. علاوه بر این امکان ارسال توییت های طولانی به روش های دیگر نیز وجود دارد.

توییتر
توییتر از تیک آبی برای نشان دادن اعتبار و اصلی بودن حساب استفاده می کند

آشنایی با تنظیمات توییتر- تیک آبی

توییتر همچنین از تیک آبی برای نشان دادن اعتبار و اصلی بودن حساب استفاده می کند. اغلب برای افراد مهمی که هزاران دنبال کننده دارند استفاده می شود، اما از سال ۲۰۱۶، همه می توانند برای تیک آبی درخواست دهند. اگر فعالیت خاصی دارید و نیاز به دریافت این تیک دارید، می توانید آن را درخواست کنید.

آموزش فالو کردن افراد و صفحات در توییتر و پیدا کردن افراد مختلف برای دنبال کردن

اگر چند نفر را دنبال کنید، توییتر شما را هیجانی نخواهد کرد. با انجام چندین جستجو در افراد مورد علاقه خود، یا دوستان و سایر صفحات عمومی، فالوورهای خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، بازیگران زن مورد علاقه، بازیگران محبوب، افراد فعال در زمینه مد، سیاست مداران و … می توانند شروع خوبی باشند. برای فالو کردن شخص دیگری، پس از یافتن نمایه وی با جستجو یا روش های دیگر، روی دکمه Follow در نمایه وی کلیک کنید.

کلام پایانی

حتی اگر اهل سرگرمی نباشید، توییتر می تواند ابزار تبلیغاتی عالی برای وب سایت یا کسب و کار شما باشد. این شبکه اجتماعی مکانی عالی برای ارتباط با مخاطبانی است که محتوای مرتبط را با هدف تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتری ایجاد می کنند.

 

سوالات متداول

منابع مالی توییتر چیست؟

سرمایه‌ اولیه برای راه‌اندازی توییتر براساس منابع غیررسمی رقمی بین ۱ تا ۵ میلیون دلار بوده است. پس از راه اندازی توییتر، شماری از سازمان‌ها و نهادهای مالی، صنعتی و فناوری، رقمی در حدود ۵۷ میلیون دلار در توییتر سرمایه‌گذاری کردند. یونیون اسکوئر ونچرز (::::::::::union::::::::::Square Ventures)، اسپارک کپیتال (spark capital)، اینسایت ونچر پارتنرز (Insight Venture Partners) از جمله سرمایه‌گذاران در توییتر هستند.

پیشرفت توییتر چگونه صورت گرفت؟

پیشرفت این شرکت بسیار پرشتاب بوده است. در سال ۲۰۰۷ در هر ۱۵ دقیقه ۴۰۰ هزار توییت پست می‌شد. این رقم در سال ۲۰۰۸ به ۱۰۰ میلیون رسید. در فوریه ۲۰۱۰، کاربران توییتر روزانه ۵۰ میلیون توییت می‌فرستادند. تا مارس ۲۰۱۰، آمار application ثبت‌شده این شرکت به بیش از ۷۰ هزار رسید. تا ژوئن ۲۰۱۰، روزانه حدود ۶۵ میلیون توییت پست می‌شد، یعنی حدود ۷۵۰ توییت در ثانیه. تا مارس ۲۰۱۱ تعداد توییت‌ها به ۱۴۰ میلیون در روز رسید. به نقل از سایت compete.com توییتر در ژانویه ۲۰۰۹ به مقام سوم شبکه‌های اجتماعی رسید، حال آن که رتبه پیشینش مقام بیست و دوم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

چهار + بیست =

فهرست