از کجا محتوا پیدا کنم؟

از کجا محتوا پیدا کنم؟

محتوا ستون فقرات بازاریابی دیجیتال است که امروزه بسیاری از کسب و کارها با آن ارتباط دارند. دیدن موضوع و برند شما در دنیای اینترنت مستلزم داشتن محتوای خوب و حرفه ای است، اما مسئله اصلی برای داشتن یک محتوا، یافتن عنوان مناسب و جدید است. ما به تمام مطالب و سوالات سئوی شما پاسخ می دهیم.

در بازاریابی محتوا توانایی یافتن عنوان و موضوع برای تولید محتوا بسیار مهم است، زیرا موضوع مورد نظر باید به اندازه کافی جدید و نوآورانه باشد. موضوعاتی که بسیاری از افراد پوشش می دهند احتمالاً ایده خوبی برای پرداختن به آنها نیست. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که از کجا محتوا پیدا کنم؟ در این راستا قصد داریم یک سری ابزار کاربردی برای یافتن محتوا معرفی کنیم.

 

استفاده از Topic research

چندین راه مختلف برای یافتن محتوا وجود دارد، اما یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار استفاده از تحقیق موضوعی است. در این روش موضوع اصلی را که در ذهن دارید و سایت شما حول آن می چرخد ​​را در قسمت جستجو جستجو کنید. متوجه می شوید که تمامی موضوعات مرتبط با موضوع اصلی شما موجود است و می توانید به راحتی آنها را مطالعه و ارزیابی کنید. موضوعات فرعی که برای شما نمایش داده می شود می توانند موضوعات خوبی باشند، آن ها را تحلیل کنید.

عناوین مرتبط نیز مجموعه ای از آیتم های نمایشی هستند که می توانید روی آنها مانور دهید. ایده سایت رقبای شما بیشترین کمک را به شما در دستیابی به موضوع ایده آل می کند. گاهی اوقات محتوای متنی را سفارش می دهید اما در وسط این ترافیک سایت نمی دانید چگونه عمل کنید، راه حل چیست؟ در این زمان می توانید به راحتی از چندین فیلتر برای یافتن موضوع مرتبط استفاده کنید. این بدان معنی است که داده های سایت بر اساس نیاز شما دسته بندی و در دسترس قرار می گیرند.

از کجا محتوا پیدا کنم؟
محتوا

از شیوه FAQ BOX کمک بگیرید

تا به حال شده به دنبال موضوعی در سایتی بگردید و در این بین با تعدادی سوال در یک کادر خاص مواجه شوید؟

این کادرها همان دسته از سوالات پرطرفدار در مورد موضوع خاصی هستند که شما به دنبال آن هستید. مطالعه این سوالات بسیار مفید و کاربردی است زیرا نیازهای مخاطب و سوالاتی که در ذهن او وجود دارد برای شما روشن می شود. ایده ای که از سوالات متداول دریافت می کنید معمولاً یکی از بهترین موضوعات برای پوشش مطالب است.

جالب است بدانید که این سوالات همگی بر اساس موضوعات مختلف دسته بندی شده اند و برای یافتن آنها کار سختی نخواهید داشت. لحن سوالات کاربران بسیار مهم است. زیرا این موضوع بیانگر سطح علمی و کاری مخاطب است و نحوه ارتباط با آن برای نویسنده محتوا مشخص می شود. جالب است بدانید این سوالات از جمله سوالاتی هستند که پاسخ مشخصی برای آنها پیدا نشده است، پس چه راهی بهتر از پاسخ دادن به آنها! حتی برخی از آنها کاملاً در محدوده کاری شما هستند و این برای تولید محتوای جدید عالی خواهد بود!

Great content starts with a good topic – something that people are searching for and interested in learning more about. Whether you’re new to content marketing or you’ve been beating the content marketing drum for some time, finding good content ideas can be challenging.

سرچ کنسول چه کمکی به ما برای پیدا کردن محتوا می کند؟

کنسول گوگل از چندین بخش مجزا تشکیل شده است که کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران را نمایش می دهد. هر بخش دسته‌هایی را ارائه می‌کند که در هر یک از این دسته‌ها پارامترهایی مانند تعداد کلیک، تعداد بازدید یا پرس و جو را نشان می‌دهد. خب با یک تحلیل ساده می توانید متوجه شوید که کدام کلمات کمترین کلیک را دارند و این ایده ایده آل شماست.

گاهی اوقات می بینید که تعداد کلیک های یک کلمه صفر است، اما این به چه معناست؟ به این معنی که کاربران آن کلمات را جستجو کرده اند اما سایت شما برای آنها مفید نبوده و این دلیلی برای کلیک نکردن روی سایت شما بوده است. راهکار برای حل این مشکل چیست؟ برای ارتقای سایت خود با این کلمه باید یک محتوای جدید ایجاد کنید یا محتوای قبلی خود را بهبود ببخشید.

 

تاثیر نتایج جستجوی گوگل در کمک به پیدا کردن محتوای باکیفیت

فکر نمی کنم در بین شما کسی باشد که تا به حال با موتور جستجوی گوگل سروکار نداشته باشد! برای یافتن موضوع مناسب برای محتوای جدید خود، می توانید صفحه گوگل را باز کرده و عنوان مورد نظر خود را در کادر جستجو جستجو کنید. دریایی از محتوا و اطلاعات در مورد آنچه شما دارید به ارمغان می آورد! موضوعات مختلف، سایت های رقیب، فیلدهای پرسش و پاسخ و داده های مهم همه اطلاعاتی هستند که در این بخش نمایش داده می شوند.

اگر به صفحات بعدی گوگل (صفحه دوم و سوم) بروید، می بینید که سایت هایی هستند که نتوانسته اند موقعیت صفحه اول گوگل را به دست آورند، بنابراین می توانید روی آنها مانور دهید. مشاوره سئو به شما یاد می دهد که چگونه با بهینه سازی وب سایت خود به رتبه های بالا دست یابید. شما تنها در صورتی می توانید تاثیر محتوای سئو را درک کنید که پیاده سازی شود.

 

تدوین استراتژی محتوا

یکی از موضوعات مهم برای سئوکاران این است که چگونه می توانیم یک استراتژی محتوا ایجاد کنیم و چه کاری باید انجام دهیم. اگر به دنبال یک مقاله خوب برای مطالعه در این زمینه هستید، مقاله استراتژی محتوا را به شما پیشنهاد می کنیم. در این مقاله علاوه بر صحبت در مورد استراتژی های محتوا، در مورد یک تقویم محتوایی نیز صحبت کرده ایم که با استفاده از آن می توانید مسیر یک سال و یک ماه وب سایت خود را مشخص کنید.

از کجا محتوا پیدا کنم؟
از کجا محتوا پیدا کنم؟

 

کلام آخر

من فکر می کنم پاسخ به این سوال “از کجا می توانم محتوا پیدا کنم؟” را فهمیدید! فقط در پایان گفتار متذکر می شویم که یافتن محتوا به هیچ وجه کار سخت و پیچیده ای نیست، بلکه نیاز به صبر و مهارت دارد که امیدواریم با مطالعه این مقاله به آن دست یافته باشید.

 

 

سوالات متداول

چگونه می توانم یک موضوع خوب برای محتواهای وب سایت خود پیدا کنم؟

برای یافتن یک موضوع خوب برای محتوا، کافی است در گوگل جستجو کنید و رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و از آن ها ایده بگیرید.

از چه شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن موضوع محتوا استفاده کنیم؟

بهترین شبکه های اجتماعی در ایران که می توانید از آنها برای یافتن عناوین مطالب استفاده کنید تلگرام، اینستاگرام، توییتر و فیسبوک هستند.

آیا نوشتن محتوا مثل رقبا کار درستی است؟

اینکه می بینید دقیقا همان محتوا را از رقیب خود می گیرید و آن را کپی می کنید عملا اشتباه است و سعی می کنید از یک رقیب خوب ایده بگیرید و همچنین بهتر از او بنویسید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

چهار + نه =

فهرست