آموزش سئو خارجی

آموزش سئو خارجی

سئو (SEO) یا بهینه سازی محتوا برای ظاهر و افزایش وب سایت در موتورهای جستجو، از دو بخش اصلی «سئوی درون صفحه» و «سئوی خارجی» (سئوی خارج از صفحه) تشکیل شده است. در این مقاله به آموزش سئو خارجی و بررسی تکنیک های کاربردی آن برای بهینه سازی رتبه سایت در موتورهای جستجو می پردازیم.

 

سئو خارجی چیست؟

“سئو off page” به بخشی از سئو اشاره دارد که مستقیماً به وب سایت شما مربوط نمی شود. این قسمت از سئو مربوط به هدایت کاربران از سایر وب سایت ها به وب سایت شما و ایجاد ترافیک ورودی است و می تواند اعتبار کسب و کار شما را افزایش دهد. در سئوی خارجی اغلب از روش هایی مانند بک لینک، لینک سازی، استفاده از شبکه های اجتماعی و بهبود «سئوی محلی» (Local SEO) برای افزایش رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می شود.

بهینه سازی سئو خارجی به این معنی است که شما باید فاکتورهایی مانند اعتبار صفحه، “اقتدار دامنه”، شهرت سایت و ارتباط صفحه را در نظر بگیرید و در نتیجه توجه کاربران را به خود جلب کنید و بازدید سایت و رتبه بندی را در موتورهای جستجو افزایش دهید.

آموزش سئو خارجی
تفاوت سئو داخلی و خارجی

تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی چیست؟

بهینه سازی وب سایت و محتوا برای افزایش رتبه موتورهای جستجو به سئوی داخلی مربوط می شود و شامل بهبود ساختار، محتوا و سرعت وب سایت می شود، اما سئوی خارجی بر هدایت کاربران از وب سایت به صفحات خود و افزایش ترافیک ورودی تمرکز دارد.

Through a range of theory and practical exercises looking at your own & competitor websites, you will learn the essential SEO skills you need to gain a better ranking in the organic search results.

After the course, you will also be provided with helpful course notes for your own reference as well as 3 months online support.

فاکتورهای مهم در سئو داخلی

به طور کلی معیارهای زیر اغلب در سئو داخلی در نظر گرفته می شوند.

  • عناوین و هدرهای صفحه
  • عکس ها
  • “توضیحات متا” و برچسب ها
  • آدرس های اینترنتی
  • محتوای با کیفیت و به روز
  • لینک های داخلی

 

فاکتورهای مهم در سئو خارجی

بسیاری از مطالب آموزش سئو خارجی به روش های لینک سازی و بک لینک می پردازند، زیرا مهمترین معیار در ؛آموزش سئو خارجی داشتن بک لینک با کیفیت است و هر چه بک لینک های با کیفیت بیشتری دریافت کنید، رتبه سایت خود را بهتر می کنید. در نظر داشته باشید که کیفیت بک لینک ها از تعداد آنها مهمتر است و بهتر است از وب سایت هایی با قدرت دامنه بالا بک لینک بگیرید.

علاوه بر دریافت بک لینک، تکنیک های دیگری نیز برای بهبود سئوی خارجی و افزایش ترافیک ورودی وب سایت وجود دارد. به عنوان مثال می توانید از روش های مختلفی از جمله روش های زیر برای بهبود سئو خارجی استفاده کنید.

  • پست های مهمان را در وب سایت ها یا وبلاگ های دیگر بنویسید
  • فعالیت رسانه های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • برای اشتراک گذاری محتوای با کیفیت بنویسید و تولید کنید.
  • تبلیغات هدفمند
  • گزارش های تبلیغاتی

وقتی همه این کارها را با دقت انجام دهید و سعی کنید بک لینک های با کیفیتی به دست آورید، نتایج بسیار خوبی خواهید دید. فرآیند دریافت بک لینک های خارجی و سئوی مناسب می تواند کمی مشکل باشد، اما رتبه صفحه شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

 

چرا سئو خارجی مهم است؟

گوگل از بیش از ۲۰۰ معیار برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند، نه فقط محتوای آن ها. این موتور جستجو درک می کند که محتوای وب سایت چقدر مرتبط است تا کاربران را بر اساس آنچه دیگران در مورد شما می گویند هدف قرار دهد. به همین دلیل توجه به سئوی خارجی و دریافت لینک از وب سایت های معتبر و با کیفیت بسیار مهم است.

قبل از شروع آموزش سئو خارجی و تکنیک های آن باید بگوییم که توجه به تمامی قسمت های خارجی، داخلی و فنی سئو و بیشتر دیده شدن توسط کاربران و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو حائز اهمیت است. جستجو کنید، باید به تمام این تکنیک ها و معیارها توجه کنید.

آموزش سئو خارجی
آموزش تکنیک های سئو خارجی

آموزش تکنیک های سئو خارجی

تکنیک های زیادی برای سئو خارجی و افزایش رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو از طریق سئو خارجی وجود دارد که مهم ترین آن ها بک لینک است. در زیر تعدادی از این تکنیک ها در آموزش سئو خارجی را خواهید خواند.

 

افزایش اشاره به نام برند

به گفته گوگل، اگر معیارهای زیر را در نظر بگیرید، کار درستی انجام داده اید.

  • محتوای خوب تولید کنید
  • چند بک لینک داشته باشید
  • مردم در مورد برند شما صحبت کنند
  • گاهی اوقات نام شما در شبکه های اجتماعی مطرح می شود.

ذکر یک برند در شبکه های اجتماعی به موتورهای جستجو می گوید که مردم در مورد شما صحبت می کنند. افزایش «نام تجاری» می تواند با برقراری ارتباط با مخاطبان خود و ارائه پاسخ های ارزشمند به سؤالات آنها، اعتبار و اعتماد به شما بدهد.

 

نظر دادن در سایت های دیگر

پیش از این، اظهار نظر یا نظر دادن در وبلاگ دیگران با پیوند به وب سایت خود یک راه سریع و آسان برای دریافت بک لینک بود. اما با سوء استفاده سفته بازان از این استراتژی، گوگل اعلام کرد که بک لینک های دریافت شده از طریق نظرات نامربوط نامعتبر هستند.

اما اظهار نظر در وبلاگ ها ارزشی ندارد. اگر این کار را به درستی انجام دهید و با مخاطبان واقعی صحبت کنید، به ایجاد یک رابطه سودمند با صاحب وبلاگ و سایر نظر دهندگان وبلاگ کمک خواهید کرد.

 

لینک سازی با اصلاح لینک های داخلی

ایجاد لینک با تعمیر لینک های خراب یک استراتژی جالب است. هدف این استراتژی یافتن لینک های خراب و تماس با منبع اصلی لینک برای جایگزینی محتوا است. این لینک خراب می تواند یکی از صفحات وب سایت شما یا پیوند منقضی شده یکی از رقبای شما باشد. جایگزینی محتوای مرتبط با لینک های خراب، تعداد خطاهای ۴۰۴ و تغییر مسیرها را کاهش می دهد و تجربه کاربری بهتری ایجاد می کند.

 

کلام آخر

ممکن است پس از مطالعه مطالب مرتبط با آموزش سئو خارجی، فکر کنید که سئوی خارجی سخت تر از سئو داخلی است، زیرا بسیاری از معیارهای موثر تحت کنترل شما نیستند. اما باید بدانید که نتیجه این نوع بهینه سازی تاثیر زیادی در رتبه شما خواهد داشت.

همچنین هنگام بهینه سازی وب سایت خود برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو، باید تمام فعالیت های بازاریابی دیجیتال آنلاین و آفلاین را در نظر بگیرید، زیرا برخی از آنها ممکن است به طور غیرمستقیم معیاری برای رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو باشد.

 

سوالات متداول

سئو خارجی چیست؟

“سئو خارجی” به بخشی از سئو اشاره دارد که مستقیماً به وب سایت شما مربوط نمی شود. این قسمت از سئو مربوط به هدایت کاربران از سایر وب سایت ها به وب سایت شما و ایجاد ترافیک ورودی است و می تواند اعتبار کسب و کار شما را افزایش دهد. در سئوی خارجی اغلب از روش هایی مانند بک لینک، لینک سازی، استفاده از شبکه های اجتماعی و بهبود «سئوی محلی» (Local SEO) برای افزایش رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می شود.

تفاوت سئو داخلی و خارجی چیست؟

بهینه سازی وب سایت و محتوا برای افزایش رتبه موتورهای جستجو به سئوی داخلی مربوط می شود و شامل بهبود ساختار، محتوا و سرعت وب سایت می شود، اما سئوی خارجی بر هدایت کاربران از وب سایت به صفحات خود و افزایش ترافیک ورودی تمرکز دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

18 − دو =

فهرست