برندینگ در سئو

برندینگ در سئو

برندینگ در سئو تاثیر بسیار مهمی در توسعه و ارتقای سئو در گوگل خواهد داشت. سئو و موتورهای جستجو نیز به طور قابل توجهی در حال توسعه و تکامل هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تاثیر برندینگ در سئو تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

برندینگ در سئو، فوت کوزه گری

برندینگ در سئو یکی از اساسی ترین پایه های سئو است که به طور عمده در سئوی خارجی بسیار مهم است. لینک بیلدینگ یکی از مهم ترین و پرکاربردترین مراحل سئوی خارجی است. با این حال، نام تجاری، که شامل لینک بیلدینگ با روش های دیگر مورد استفاده در سئوی خارجی است، جزء جدایی ناپذیر است.

همانطور که در بالا ذکر شد، لینک بیلدینگ که به عنوان بک لینک بیلدینگ نیز شناخته می شود، از دیرباز یکی از مهم ترین و اساسی ترین عوامل برندسازی در سئو بوده است. به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در رتبه بندی گوگل. اما پس از سال ها و به روز رسانی الگوریتم پنگوئن، برندسازی در سئو در زمینه لینک سازی اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرد. افرادی که قصد استفاده از این لینک ها را دارند باید در نظر داشته باشند که همه بک لینک ها ارزش و اعتبار ندارند.

بهینه سازی وب سایت که به سئو نیز معروف است، یکی از موثرترین عوامل در برندسازی است. تولید محتوا و بازاریابی محتوا، رپورتاژ آگهی، تبلیغات موتور جستجوی گوگل، تبلیغات چسبناک و کلیکی و فاکتورهای مشابه مورد استفاده در سایت های پرطرفدار به علاوه برندسازی در سئو نتایج بسیار چشمگیر و موثری برای جلب توجه از مشتریان و بازدیدکنندگان، وقتی سایت شما توسط گوگل به عنوان یک برند در یک صنعت یا موضوع شناخته می شود. سپس در اکثر کلمات کلیدی، گوگل رتبه وب سایت شما را بهبود می بخشد و سایت شما در صفحه اول گوگل قرار می گیرد.

برندینگ در سئو
تولید محتوا عامل اثرگذار

تولید محتوا، عاملی تاثیر گذار روی برندینگ در سئو

برندینگ در سئو زمینه را برای معروف شدن سایت در گوگل فراهم می کند و بنابراین وقتی مردم در گوگل جستجو می کنند نام و برند سایت شما را پیدا می کنند و در نتیجه برند شما را می بینند. این عمل باعث افزایش بازدید سایت و در نتیجه امتیاز CRT سایت می شود. بدون شک این نوع سئو تاثیر زیادی بر اعتبار سایت در گوگل خواهد داشت. بدون شک تولید محتوای موثر و کافی می تواند تاثیر زیادی بر برند در سئو داشته باشد. زیرا زمینه ای را فراهم می کند که در آن کاربران زمان بیشتری را در سایت می گذرانند و با برند بیشتر آشنا می شوند.

In our competitive online environment for brands, SEO becomes more important than ever before. But it’s not enough to create a website, gain a bunch of links, and that’s your lot

رپورتاژ آگهی، عاملی موثر در برندینگ

تقویت روابط عمومی و قرار دادن اخبار تبلیغات برند خود در سایر سایت ها و خبرگزاری های معتبر که به آن رپورتاژ آگهی می گویند یکی از خلاقانه ترین روش های برندسازی در سئو می باشد. اگر این امکان را فراهم کنید که با برندسازی، برند خود را به دیگران معرفی کنید و توجه آنها را به خود جلب کنید، نام برند شما به یک مرجع قابل اعتماد تبدیل می شود و افراد زیادی آن را می شناسند. برای برند شدن در سئو، باید از برند یا دامنه خود در رپورتاژ آگهی خود برای تقویت سیگنال های برند خود استفاده کنید.

 

تعریف گوگل در رابطه با برندینگ

گوگل همیشه وب سایت های محبوب را دوست داشته و به همین دلیل این نوع وب سایت ها را به کاربران خود نشان می دهد زیرا به فعالیت این گونه سایت ها اعتماد دارد. وقتی یک سایت به عنوان یک برند شناخته شده شناخته می شود، گوگل اعتبار و ارزش بسیار بالایی برای برند شما قائل است و این بدان معناست که همیشه در سخت ترین کلمات کلیدی، چه سایت و چه برند شما رتبه بندی می کند، بنابراین می توانید بگویید که برندینگ در سئو موثر است.

اما این برند تنها از نظر گوگل مهم نیست. وقتی در گوگل جستجوی «خرید تلفنی» را انجام می دهید، مطمئناً در ۸۰ درصد مواقع روی یک سایت آشنا کلیک می کنید، حتی اگر سایت در رتبه پایینی در گوگل باشد. نتایج به همین دلیل، برندسازی بهتر از سئو است، اما مراحل سئو شما را به عنوان یک برند شناخته می‌کند.

برندینگ در سئو
تاثیر برندینگ در سئو

چگونگی تاثیر برندینگ در سئو

تاثیر برندینگ در سئو توسط گوگل کاملا محسوس است و رفتار با یک فرد شناخته شده همیشه بسیار متفاوت است و به همین دلیل است که گوگل با برندهایی که در بین مخاطبان شناخته شده هستند برخورد می کند و این کاملا طبیعی است. گوگل همیشه به همه سایت ها ارزش می دهد اما در این میان برخی از سایت ها با برند خود شناخته می شوند و از اعتبار زیادی برخوردارند، مثلا اگر محتوا را در داخل سایت خود قرار دهند در کمترین زمان ممکن بهترین رتبه را کسب می کنند. این یکی از نشانه های تاثیر برند بر سئو است.

به نظر شما تفاوت گوگل و یاهو چیست؟ گوگل برندی شناخته شده در بین موتورهای جستجوگر است و همیشه با یاهو متفاوت بوده است و این یعنی همیشه نام گوگل در زبان مخاطب زمزمه می شود. با جستجو در گوگل و یاهو به طور کامل متوجه می شوید که گوگل برای مخاطبین خود ارزش زیادی قائل است زیرا سعی می کند بهترین نتایج را برای کاربران نشان دهد و این باعث می شود همه کاربران اعتماد کنند و از گوگل برای جستجو و استفاده از اینترنت استفاده کنند. اگر سایت و کسب و کار شما به عنوان یک برند شناخته شود، همیشه در صدر نتایج گوگل قرار می گیرد و این می تواند سرعت موفقیت شما را افزایش دهد.

 

کلام آخر

برندینگ تاثیر زیادی بر سئو سایت شما دارد. اما اندازه آن در کسب و کارهای مختلف به حضور رقبای آن در فضای برند بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر شما با کسب و کاری با شهرت مشتری ۳۰ درجه رقابت می کنید، کافی است درجه محبوبیت شما بالای ۳۰ باشد. توجه داشته باشید که برند متر مشخصی وجود ندارد. اما گاهی اوقات تعداد جستجوهای علامت تجاری به عنوان یک معیار کمتر دقیق ارائه می شود. برای مقایسه خود با یک رقیب، به سادگی از ابزار Google Trend استفاده کنید.

 

 

سوالات متداول

آیا برندینگ در سئو تاثیر گذار است؟

بله، قطعا کار می کند. عوامل و سیگنال های زیادی نشان دهنده برند و شهرت یک شرکت در گوگل هستند که در مقاله زیر به آن ها پرداخته ایم.

آیا برندینگ با خرید بک لینک شدنی است؟

البته نه مستقیم، بلکه غیرمستقیم می توان با متن درون خطی برند برندسازی کرد و از نام برند در گزارش ها استفاده کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

12 + 18 =

فهرست