ایده برای تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوای اینستاگرام، علاوه بر تداوم و استقامت، نیاز به خلاقیت دارد. تداوم و پایداری به معنی تولید محتوا به طور مداوم است. این به این معنی است که علاوه بر داشتن یک طرح تولید، شما همچنین یک برنامه برای به اشتراک گذاشتن محتوا  و بازاریابی محتوا در اینستاگرام دارید. مخاطبان دوست ندارند یک صفحه ای را که برای یک هفته فعال هستند را دنبال کنند و سپس چیزی را منتشر نمی کند. به همین دلیل است که ما همیشه بر فعالیت های منظم در اینستاگرام تأکید داریم.ما قصد داریم به شما برخی از ایده ها برای تولید محتوای اینستاگرام را ارائه دهیم.

 

تقویم محتوا داشته باشید

تقویم محتوا به شما نه تنها ایده ها، زمان، بلکه مهلت برای تولید محتوا را می دهد. شما می توانید عناوین را که می خواهید در طول ماه در این تقویم منتشر کنید، به ارمغان بیاورید و در نهایت کانال های انتشار را مشخص کنید. تقویم محتوا می تواند به شما در صرفه جویی در وقت و انرژی کمک کند. به همین دلیل توصیه می کنیم فهرستی از اقلام و عناوین را که ممکن است منتشر شود، کامپایل کنید.

تولید محتوای اینستاگرام
تولید محتوای اینستاگرام

چندین ایده برای تولید محتوا اینستاگرام

 

یک سوال بپرسید

همه دوست دارند نظر خود را به اشتراک بگذارند. پس چرا با پرسیدن سوال از دنبال کنندگان خود از آن استفاده نکنید؟ در حالت ایده آل، سوال باید به کسب و کار شما مرتبط باشد. به عنوان مثال، اگر صاحب یک کافی شاپ هستید، ممکن است از مشتریان خود بخواهید که قهوه مورد علاقه خود را یادداشت کنند. اگر باشگاه دارید، در مورد تجربیات مختلف تمرین بپرسید.

پاسخ هایی که دریافت می کنید بینش های ارزشمندی را در مورد مخاطبان به شما می دهد (حتی ممکن است در آینده ایده های جدیدی برای محتوای اینستاگرام داشته باشند). اما بهتر از همه، مخاطبان شما از گفتن آنچه فکر می کنند لذت می برند. برای به حداکثر رساندن تعامل، به سؤالات نسبتاً ساده ای که نیازی به تفکر زیادی ندارند، پایبند باشید. کاربران را تشویق کنید تا دوستان خود را برای تقویت سیگنال تگ کنند.

 

یک نقل قول الهام بخش را به اشتراک بگذارید

نقل قول هایی که به شما انگیزه می دهد را با فالوورهای اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. آنها می توانند نقل قول هایی از نویسندگان، فیلسوفان یا کارآفرینان مشهور باشند. یک نکته برای تولید محتوا برای اینستاگرام این است که نقل قول ها را در عکس های خود قرار دهید، نه فقط در توضیحات. این کار اشتراک‌گذاری را برای مردم آسان‌تر می‌کند.

 

یک آموزش به اشتراک بگذارید

آموزش ها ارزش واقعی را ارائه می دهند و آنها را ایده ای از پست برتر برای تعامل اینستاگرام ایجاد می کنند. اگر خدمات شما و محصولات شما در مورد سلامت یا زیبایی یا غذا و نوشیدنی ها باشد، فرصت ها بی پایان هستند. اما حتی در بخش های دیگر، شما در مقدار امتیاز سودمند که می دانید شگفت زده خواهید شد و می توانید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. این ویدیو در اینجا بهترین عملکرد است، اگر چه تصاویر با دستورالعمل های نوشته شده نیز می توانند کار کنند.

Instagram is an extremely visual platform, and that’s why great content can help you get Insta followers. Think about the brands you follow from your personal social media account.

مردم را بخندانید

طنز برای خاطره انگیزتر کردن برند شما عالی است. اگر بتوانید با تولید محتوای اینستاگرام مردم را بخندانید، احتمالاً پست شما صدها یا هزاران بار به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 

یک لایو انجام دهید

Live به شما امکان می دهد مستقیماً با فالوورهای خود تعامل داشته باشید و می توانید مکالمات جذابی ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تاریخ صحیح را اعلام کنید و سوالات دنبال کنندگان خود را در نظرات پست جمع آوری کنید. سپس می‌توانید در بخش‌هایی به آن پاسخ دهید یا یک ویدیوی جداگانه ایجاد کنید.

 

میزبان یک مسابقه یا جایزه باشید

مسابقات و جوایز در اینستاگرام به خوبی کار می کنند. این پست روشی هوشمندانه برای ایجاد پایگاه فالوور و قرار دادن محصول شما در مقابل خریداران جدید است. جوایزی را متناسب با مخاطبان خود ارائه دهید. همچنین می توانید با ارائه لینک در بیو مشارکت را تسهیل کنید.

 

از یک عامل تاثیر گذار برای تولید محتوا اینستاگرام استفاده کنید

اگر می خواهید مخاطبان شما در کوتاه ترین زمان ممکن به برند شما توجه کنند، چرا از اینفلوئنسر استفاده نکنید؟ کار با یک نام بزرگ (مخصوصاً اگر صنعت آن ها با شما مرتبط باشد) می تواند برند شما را به نمایش بگذارد. همچنین، اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای به دست آوردن اثبات اجتماعی است. اگر بودجه بازاریابی شما محدود است، ممکن است بخواهید از میکرو اینفلوئنسرها (تا ۱۰۰۰۰۰) یا نانو اینفلوئنسرها (تا ۱۰۰۰ فالوور) استفاده کنید. این اینفلوئنسرها بیشتر مورد اعتماد مخاطبان خود هستند و اغلب پست های اینستاگرامی معتبرتر و جذاب تری ایجاد می کنند.

 

آمار

آمار و نمودارها ممکن است بسیار خلاق نباشند، اما می توانند تولید محتوا بسیار جالب برای اینستاگرام را ایجاد کنند. کلمات کلیدی یا عبارات مربوط به صنعت خود را تایپ کنید و ببینید چه چیزی در دسترس است. بیشتر غیر معمول و یا اطلاعات شگفت آور، امکان همکاری بیشتر است.

 

از مخاطبان خود نظرسنجی کنید

نظرسنجی ها به اندازه لایو صمیمی نیستند، اما همچنان جذاب هستند. بعلاوه، آن ها برای جمع آوری اطلاعات ارزشمند در مورد فالوورهای شما و در عین حال سرگرمی عالی هستند. از مخاطبان خود در مورد انواع محتوای مورد علاقه آنها در اینستاگرام، ویژگی هایی که می خواهند در محصولات آینده شما ببینند یا بیشتر در مورد فروشگاه شما می خواهند، را بپرسید.

تولید محتوای اینستاگرام
تولید محتوای اینستاگرام

کلام آخر

همیشه خود را به روز نگه دارید. دریافت اطلاعات و خواندن در هر زمینه ای که در آن کار می کنید. ما حتی توصیه می کنیم حساب های اینستاگرام رقبا خود را بررسی کنید و ایده های آن ها را دریافت کنید. البته این به معنای کپی نیست. شما احتمالا می دانید که کپی کردن ایده های دیگران، رفتار حرفه ای نیست.

 

سوالات متداول

بهترین ایده برای تولید محتوا اینستاگرام چیست؟

هر صفحه ای که محتوای مفید، تخصصی و مورد نیاز را برای یک گروه از کاربران تولید می کند، موفق خواهد شد. با این حال، صفحات طنز و سرگرمی، موفقیت، شیوه زندگی و فروشگاه های آنلاین محبوب ترین صفحات در اینستاگرام هستند. بنابراین اگر شما هیچ نظری ندارید، می توانید از این موضوعات استفاده کنید.

محتواهای پرطرفدار اینستاگرام چه هستند؟

محتوای آموزشی، نقل قول ها، مصاحبه ها، رونمایی از کتاب ها، گرایش ها، مسابقات، تخفیف ها و … برخی از پربازدیدترین مطالب در اینستاگرام هستند. با تولید محتوا در اینستاگرام می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

چه برنامه هایی برای تولید محتوا در اینستاگرام وجود دارد؟

شما می توانید از برنامه های مختلف برای تولید محتوای اینستاگرام استفاده کنید. ساده ترین برنامه پاورپوینت است که البته، کیفیت زیادی را ارائه نمی دهد، اما این یک ابزار خوب برای شروع تولید محتوای اینستاگرام است. فتوشاپ، ایلیسترر و فتوشاپ برنامه های دیگری هستند که می توانید از متخصصان بیشتری استفاده کنید. در نهایت، شما می توانید از برنامه های آنلاین مانند Canva استفاده کنید، که رایگان و حرفه ای ترین و زیباترین قالب ها هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دو × 5 =

فهرست